Esimesed rehvid seeriast SportContact nägid ilmavalgust aastal 1994. Nagu tollel ajal oli kombeks tuli rehv müügile mõõtudes 13-20 tolli.
Peatselt panid rehvi suurepäraseid omadusi tähele sellised tuuning firmad nagu: ABT ja HARTGE, ning samuti sportautode tootjad nagu Audi, Bmw ja ja Mecedes.
7 aastat hiljem nägi ilmavalgust rehv nimega SportContact 2. Praegusel ajal loodavad rehvitootjad, et ühe rehvi elutsükkel saab olema lühem, kuna uuemad tehnoloogiad kanduvad kiiremini seeriatootmisesse.
SportContact rehvid on palju kordi saavutanud kõrgeid kohti UHP rehvitestides, ning on saanud rohkem kui 250 korral rehvitootjate heakskiidu.
Continental loodab, et peale autotootjate saavutab SportContact 6 suure edu ka tavakasutajate hulgas.
Uues rehvis on kasutatud palju uuenduslike tehnoloogiaid, nantotasemel töötav segu Black Chilli, mis tavakeeles paneb rehvi isegi suurtel kiirustel ´´kleepuma`` teekattekülge, mis omakorda suurendab ka rehvi haarduvust nii kurvilistel kui ka sirgetel teedel.
Samuti on muudetud rehvi ehitust, et edasi anda piki ja risti lõikes tekkivaid jõusid, mis aitavad juhil kiirest muuta autosuunda, kiirendada, ja läbida kurvilisi lõike samades tingimustes pakub ContiSportContact 6 paremat haaret ja auto võimsuse ülekannet teekattele.
Hetkel valmistatakse antud rehvi 41`s erinevas mõõdus, alustades 19" ja lõpetades 23".
Eriti hästi peaks uus rehv sobima selliste autodega nagu Audi R10, Porche 911, Mercedes AMG jne, samuti on olemas eriseeria ka elektriautole Tesla Model S`le.