Põhjamaine naastrehv Michelin X-Ice North 4.
Suurima naastude arvuga talverehv turul, erakorde juhitavus talvistel teedel nii uuena kui ka 10 000 km läbimise järel.
Michelin X-Ice North 4 tuli välja uue mudeliga, et välja vahetada eelmine mudel Michelin X-Ice North 3.
Uue ja vana mudeli vahe on väga suur ja see ei puuduta ainult mustri eripära. Tegemist on ka täiesti uue naastuasetus mustriga, mis hõlmab endas u.22 eraldi rida ja keskmiselt 250 naastu (naastude arv sõltub rehvi mõõdust).
Naast ise on samuti täiesti uus, ning selle valmistamisel on lähtutud ralli naastrehvide (nn.piikide) ehitusest.
Naastu korpus ei puutu teekattega peaaegu kunagi kokku, teekattega puutub kokku ainult naastu südamik, mis on tehtud väga tugevast sulamist.
Tõstetud on ka sisemise rehvisegu temperatuurset kõikumise taset, mis peaks nüüd vastama -65 kraadile, see peaks omakorda tõstma tunduvalt rehvi kõvaks muutumise kraade.
Nr. 1 jääl pidurdamises nii uuena kui ka 10 000 km läbimise järel.
X-Ice North4 pidurdab jääl keskmiselt 3,7 m lühemalt kui selle konkurendid keskmiselt.
Nr. 1 jääl haardumises.
Michelin X-ICE North4 edestab jääl konkurente keskmiselt 3,2 sekundit ringiajas.
Jääl juhitavuse katsetus viidi läbi 1000 m jäärajal.
Mugav ja kindel juhitavus.
Parim üldine mürataseme ja mugavuse suhe kõvakattega teedel sõites. Suurepärane jõudlus lumel nii pidurdamisel kui kiirendamisel.
Oluliselt väiksem kütusekulu.
Võrreldes eelmise mudeliga 19% väiksem veeretakistus.
Tehnikamaailma talverehvitesti võitja 2019.
Tehnikamaailma talverehvitesti võitja 2018.